בתי מלון בקרקוב: 10 מלונות זולים ומומלצים מלונות טובים ולא יקרים ברקוב הן מצרך נדיר בעיר. להלן רשימה של מלנות מומלצים ע"פ חוות דעת של

מלונות מומלצים בקרקוב – מלונות זולים ויוקרתיים

Booking.com

בתי מלון בקרקוב: 10 מלונות זולים ומומלצים

מלונות טובים ולא יקרים ברקוב הן מצרך נדיר בעיר. להלן רשימה של מלנות מומלצים ע"פ חוות דעת של גולשים. חלקם יקרים וחלקם מותאמים לכל כיס.

לחצו למבצעים מלונות בקרקוב

מלונות 5 כוכבים בקרקוב

Hotel Unicus Palace

מלון 5 כוכבים יוקרתי בקרקוב. ממוקם בלב העיר העתיקה של קרקוב, במרחק של כשתי דקות הליכה לרחבה המרכזית. בסמוך למוזיאונים, מסעדות ושלל אתרי התיירות. מיקום מעולה! המלון שייך לרשת המלונות המצליחה Dobry Hotels. במלון 60 חדרים מפנקים, לובי עשיר ונעים. להשלמת הפינוק מתחם ספא בריאותי הכולל בריכת שחייה, ג'קוזי וחדרי טיפולים. במלון גם מסעדת שף אירופאית עם התייחסות למטבח הפולני.
החדרים בכמה רמות וכולם מציעים רמת נוחות ואבזור גבוהים. רמת הניקיון היא של מלון 5 כוכבים כמתבקש. גודל החדרים משתנה בהתאם לרמה. שימו לב שהחדר בדרגת הקלאסיק מומלץ לאדם יחיד ומתאים בעיקר לנסיעת עסקים. החדרים ברמה הגבוהה מציעים סוויטות בגודל של עד 55 מ"ר. ישנם גם חדרים הכוללים שתי מיטות זוגיות אשר מתאימות לחדר ילדים במקרה של חופשה משפחתית. מלון שללא ספק ראוי להיות ברשימת המלונות המומלצים בקרקוב.

Hotel Grodek

מלון בוטיק בקרקוב. מלון זה מתאפיין בסגנון מלונות הבוטיק לחובבי הסגנון החם והאותנטי. מיקום המלון בלב סמטאות העיר העתיקה של קרקוב, כשלוש דקות מהכיכר המרכזית. המלון שוכן בסמטאות העיר והחוויה היא ציורית "קרקובאית" טיפוסית, קסומה ורומנטית. כל חדר מעט שונה מהחדר לצידו כמצופה ממלון בוטיק. במלון מסעדת שף מצליחה מאוד, מרפסת נוף ענקית על הגג וסאונה. השירות מצוין שישמח לתת לכם עצות והמלצות.

Grand Hotel

מלון יוקרה בקרקוב. אם כבר לטייל בעיר עם היסטוריה וסגנון אירופאי מתקופת המלכים כדאי לעשות את זה בסטייל. מלון Grand Hotel קרקוב הוא מלון יוקרה קלאסי ברמה גבוהה ביותר. המלון נבנה לפני 130 שנה. המלון ממוקם בלב העיר העתיקה של קרקוב, פחות מדקה הליכה לכיכר המרכזית. למלון 55 חדרי אירוח אלגנטים אשר מרוהטים בריהוט אירופאי כבד ויוקרתי. התחושה היא של טיול לא רק במקום אחר אלא גם טיול בזמן. החדרים בכמה רמות שונות. אירוח באחת הסוויטות היוקרתיות של המלון יקנה לכם חווית VIP של מלכים. המחיר לסוויטה יותר מכפול מחדר רגיל אך עדיין לא נורא ומתאים בהחלט לחגוג אירוע זוגי ורומנטי. גם אם תבחרו ללון בחדרים הרגילים במלון מדובר ברמה של איכות ויוקרה.
המלון מציע מסעדה ובית קפה איכותיים.

Hotel Stary

מלון 5 כוכבים בקרקוב. ממוקם בלב העיר העתיקה של קרקוב ובמרחק של פחות משתי דקות לכיכר המרכזית. מלון מפואר שזכה בפרסים, בין היתר על עיצוב הפנים שלו. ללא ספק אחד מהמלונות המומלצים בקרקוב. המלון מציע מתקנים ברמה גבוהה ביניהם ספא, ג'קוזי, ושתי בריכות שחייה עם זרמים סילוניים. עוד במלון חדר כושר וכמובן חדרי טיפולים לפינוק מושלם. המלון מציע לובי מפואר, בר עונתי על הגג ( Sky Bar) ומסעדת שף. נוף לשוק המקומי ולעיר העתיקה. מהרו והזמינו!

 

מלונות מומלצים וזולים בקרקוב

Hotel Polski Pod Bialym Orlem

מלון בעיר העתיקה בקרקוב. מה כתבו הגולשים: מיקום מעולה. ארוחת בוקר טובה. ניקיון ברמה גבוהה. שירות אדיב. נחזור שוב!

Dada Boutique Home Hotel

מלון בוטיק בקרקוב. ממוקם קרוב יותר לרובע היהודי. למחפשים משהו שקט ורומנטי. שירות טוב!

Hotel Indigo Krakow Old town

מלון מומלץ בקרקוב. בעיר העתיקה. משתייך לרשת אינטרקונטיננטל. אוכל טוב. מעוצב באופן ייחודי. נוחות ברמה גבוהה.

מלונות במרכז קרקוב – מלונות בעיר העתיקה של קרקוב

Imperial Hotel

המלון ממוקם על הכיכר המרכזית בעיר העתיקה. מיקום מעולה! חדרים נוחים, מיטה נוחה. מסעדת המלון על הכיכר המרכזית. מומלץ!

Hotel Wentzl

מיקום מעולה על הכיכר. מלון מומלץ בלב העיר העתיקה של קרקוב.

Hotel Pod Roza

מומלץ במיקום מעולה בעיר העתיקה. בין הברביקן לכיכר המרכזית. מעוצב בסגנון הרנסאנס.

מלונות למשפחות בקרקוב – קרקוב למשפחות, קרקוב לילדים

בקרקוב ניתן למצוא הרבה מאוד פעילויות לחופשה עם ילדים. השכרת אופניים או הוברבורד. מוזיאונים ואטרקציות רבות ופארק היקפי. מושלם.

Market Square Residence

זוהי דירת אירוח הממוקמת כל הכיכר המרכזית. מיקום פנטסטי. לדירה 3 חדרי שינה ואיזור מגורים. ניתן לישון בה עד 9 אנשים! מאובזרת עם מטבחון משוכלל.

The Spiski Palace

מלון למשפחות בעיר העתיקה בקרקוב. שוכן על הכיכר המרכזית. מיקום פנטסטי. מדובר במלון דירות המכיל מספר דירות לזוג, 4 ,7 ו 8 אנשים. דירות מאובזרות. המלון אירח בעבר את משפחת המלוכה הפולנית. נקודה חשובה: יש לברר בנוגע למדרגות בדרך לדירה לאלו מכם שחשוב להם הנושא!

Venetian House Market Square Aparthotel

מלון עם ילדים בלב העיר העתיקה של קרקוב. מלון מדהים, ממוקם גם כן על הכיכר המרכזית. אפשרויות שונות של חדרים כולל סוויטות משפחתיות שמתאימות לארבעה, חמישה ושישה אנשים. חדרים מאובזרים עם מטבחון. מומלץ!

ליעדים נוספים בפולין לחץ כאן

 

קרקוב – מידע למטייל

קרקוב היא העיר השנייה בגודלה בפולין ואחת העתיקות מבניהן שבעבר הרחוק בשנים 1038 – 1596 הייתה בירתה ובין השנים 1846 – 1918 הייתה בירת דוכסות קרקוב. העיר קרקוב הוקמה על גדות נהר הוויסלה המקסים במאה ה 7 לספירה. כיום נהר הוויסלה חוצה את העיר ועובר לגדותיה של העיר העתיקה של קרקוב ולרובע היהודי הקסום קז'ימייז' אשר נמצא מהווה חלק מהעיר העתיקה. בשל חשיבותה וההיסטוריה העשירה של העיר היא משמשת עד היום כאחד המרכזים החשובים בפולין ובולטת בתחום המדע, האומנות והתרבות. גם כיום קיימת הרבה פעילות תרבותית ואקדמית בעיר המשפיעים כמובן על צביון וסגנון העיר אשר נותרת עדכנית ומשפיעה. בשנת 1978 העיר הוכרזה כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו.

כבר החל משנת 1000 לספירה החלו להיבנות בקרקוב מבצרים וארמונות חשובים ומרהיבים. ארמונות אלו קיימים עוד היום ומושכים המוני תיירים לבתי המלון במרכז קרקוב. אחד מהמבנים החשובים הוא הארמון והקטדרלה בואוול. זהו מתחם מלכותי גדול מאוד המכיל בתוכו מספר מבנים אשר שירתו את מלכי פולין במרוצת ההיסטוריה וזהו גם מקום קבורתם.

 

פעילויות ואטרקציות וכמובן שופינג בקרקוב ובסביבה

טירת וואל – רצוי לפנות בין 2 – 3 שעות מזמנכם לביקור בטירת ואוול ובמבנים הנוספים במתחם. הכניסה בתשלום, המתחם מחולק לאגפים (איזור המגורים המלכותי, אולמות המדינה העתיקה, תערוכת הנשק מימי הביניים ועוד). התשלום מחולק לאגפים בארמון. עבור כל אגף תשלמו בין 10 – 20 זלוטי. ניתן להזמין סיור מודרך בתוספת תשלום. המתחם נמצא מוגבה מעל פני העיר ומעל לנהר הוויסלה שזורם למרגלותיו. הנוף מהמתחם מרהיב. את סיום הסיור מומלץ לעשות במגדל אשר נמצא מעל מערה עתיקה. הירידה למערה במדרגות לולייניות היורדות עד מתחת לפני האדמה היישר לתוך מערה קרה אך מהפנטת. צועדים בתוך המערה עד ליציאה ממנה היישר אל הטיילת על גדת נהר הוויסלה. ביציאה מהמערה תמצאו את פסל הדרקון היורק אש. האגדה מספרת שהנסיך קרקוס הוא זה שייסד את קרקוב כאשר בנה את יסודותיה של העיר על גבי מערת הדרקון. על שמו של נסיך זה גם נקראה העיר.

הרובע היהודי – רובע קטנטן ומקסים במרחק של כרבע שעה הליכה ממרכז העיר העתיקה. הרובע היהודי הוא למעשה זיכרון ומה שנשאר מהאוכלוסייה היהודית בקרקוב שמרביתה נכחדה בשואה. הרובע מאופיין בסמטאות קטנטנים וציוריים. בטיול בסמטאות תיהנו ממסעדות קטנות ומיוחדות, בתי קפה ושוק מרכזי קטקנטן אך שוקק חיים. המקום הוא מאין ה"סוהו" של קרקוב. הכל מאוד בוטיק אוטנטי ומקסים. גם המורשת היהודית נשמרה וניתן למצוא כיתוב בעברית וסמלים על גבי בתי קפה ומסעדות, גלריות אמנות קטנות. תבקרו בבית הקברות היהודי העתיק. רובע מקסים שחייבים להגיע אליו לפחות פעם אחת.

במרכז העיר העתיקה ישנם עוד עשרות מבנים מרשימים. ארמונות וכנסיות רבות שהבולט ביניהם הוא הארמון בכיכר העיר הראשית, בזיליקת סנט מרי.
סביב הכיכר המרכזית ממוקמים אטרקציות, מסעדות, בתי קפה ובתי עסק רבים שעיקרם מתן שירות לתיירים הרבים הפוקדים את מרכז קרקוב.

 

שופינג בקרקוב

Galeria Krakowska – ממוקם בצמוד לגבול העיר העתיקה והחיבור הוא נוח ישירות מהסמטאות הציוריות אל הקניון. מדובר במרחק הליכה מאוד קצר ומרכז זה מומלץ לאלו שלא מעוניינים להרחיק יותר מדי ויחד עם זאת ליהנות ממחירי קניות בפולין וממגוון אדיר שלמרכז הקניות הזה יש להציע. בקניון הזה תוכלו למצוא אופנה עכשווית, קולקציות של השנה הנוכחית.

Factory Krakow – המרכזים המסחריים Factory מפוזרים בכל פולין ולשם גם האוכלוסייה המקומית הולכת לקנות. המחירים הם לרוב יותר זולים מהמחירים שתמצאו בקניונים בתוך העיר. מרכז הפקטורי ממוקם מחוץ למרכז העיר כחצי שעה נסיעה במונית. רצוי לפנות חצי יום. בפקטורי תוכלו למצוא  את מרבית המותגים ומבחר עצום של חנויות אופנה אך בהרבה מקרים מדובר בחנויות outlet שלא תמיד מחזיקים את הקולקציות האחרונות. אך למי שיש זמן ושופינג חשוב לו חייב להגיע לקניות בפקטורי.

מסעדות בקרקוב

רבות מהמסעדות במרכז העיר בקרקוב מציעות תפריטים מגוונים. ניתן למצוא בשרים או דגים ומאכלי ים שונים. מסעדות עם מטבח איטלקי בשילוב של מנות מהמטבח הפולני. רמת המסעדות גבוהה מאוד. הטובות שבהן ברמה של מסעדות השף המעודכנות שניתן למצוא במטרופולינים שונים ברחבי העולם. רמה מאוד גבוהה ובמחירים כאלו ללא ספק תיהנו גם מחופשה קולינארית וכמובן הרבה שתייה. חלק מהמסעדות שייכות לבתי המלון במרכז קרקוב.  למרות שבמקומות רבים בעולם מסעדות בתי מלון הן הרבה פעמים יקרות ולא תמיד באיכות, כאן הסיפור שונה לחלוטין.

מסעדת קורלאונה

מסעדת קורלאונה ממוקמת בעיר העתיקה במרחק של כשתי דקות צעידה מהכיכר המרכזית. ניתן לבחור לשבת בתוך המסעדה או בחצר פנימית. במידה ומזג האוויר בקרקוב מאפשר זאת מומלץ לשבת בחצר הפנימית תחת סוכה ששיחי גפן מטפסים עליה ומשלימים תפאורה חלומית. מדובר במסעדת שף שכדאי וראוי לבוא חגיגיים אבל אין צורך להגיע מחוייטים.  האווירה משוחררת וחמה.
התפריט עשיר הכולל הרבה מאוד מנות מהמטבח האיטלקי, אירופאי. התפריט כולל מנות של פירות ים, מנות דגים, הרבה פסטות בצורות שונות כולל רביולי, קנלוני.

מסעדת מיוד מלינה

האווירה במסעדת מיוד מלינה היא של חגיגה שוקקת חיים. המסעדה נמצאת באחת מהסמטאות הקטנות והשוקקות של העיר העתיקה. מבנה המסעדה הוא חלל אחד ארוך המחולק למפלסים. המסעדה עם אווירה אירופאית אך קצבית, קלילה וחגיגית. מלצרים מקצועיים ואדיבים ידעו להמליץ ולהסביר על המנות השונות.
מנה שמוכרחים לנסות במסעדה היא מנת הפירוגי ( Pierogi ) שלהם. זהו מאכל פולני קלאסי. אלו הן כופתאות ממולאות בגבינה קוטג' רכה ופירה. הכופתאות מבושלות במים והמנה מוגשת עם בצל מטוגן. מנה פולנית קלאסית שכדאי להזמין במסעדת מיוד מלינה. עוד בתפריט מרקים מהמטבח הפולני שחלקם מוגשים בכיכר לחם גדולה. מנות דגים, מנות בשר איכותיות ומנות פסטה הכול מוקפד וטעים להפליא. המסעדה לא שכחה את המשפחות ומציעה גם מנות לילדים.

 

קפה קמלוט

קפה קמלוט ממוקם במרכז העיר העתיקה במרחק של דקה אחת מהכיכר המרכזית. מקום קטן ומעוצב כמקום קטן, טרסה קטנה היושבת על הסמטה וחללים פנימיים הנראים מעט כמרתפים קטנים אך עיצוב נעים וינטאג'י מוקפד. המקום מציע תפריט מצוין שמומלץ גם לארוחות בוקר וגם לארוחות צהריים. המקום המציע תפריט מעודכן, מתוחכם וטעים ביותר. סלטים מעולים, כריכים ומנות מיוחדות. קינוחים טובים, ארוחות בוקר רבות, המון אפשרויות לטבעוניים וצמחוניים אך לא רק. שימו לב! בתי הקפה בקרקוב לא פותחים לפני השעה 09:00 בבוקר.

 

מוזיאונים בקרקוב

חיי התרבות בקרקוב מפותחים מאוד ולחובבי האומנות והתרבות יש בוודאי מקומות רבים שכדאי לבקר בהם. חלק מאותם מקומות הם המוזיאונים הנמצאים סמוך לעיר העתיקה ומציגים תערוכות קבועות ותערוכות מתחלפות עדכניות ומעניינות.

המוזיאון הלאומי

ממוקם במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה. במוזיאון תערוכות קבועות ומשתנות. בין התערוכות הקבועות תמצאו תערוכה השנייה בגודלה על נשק ומדים מהתקופה העתיקה של אירופה, גלריה לאומנות דקורטיבית המציגה פרטי אומנות עתיקים מימי הביניים ועד לתקופת הארט – נובו.
לגבי תערוכות משתנות יש להתעדכן באתר. התמונה המוצגת במוזיאון שהיא ללא ספר היצירה החשובה ביותר בו ואחת מבין היצירות הנחשבות בעולם האמונות היא "הגברת עם החמוס" של ליאונרדו דה וינצ'י.

מוזיאון המוקאק

מעט רחוק יותר, ניתן להגיע גם בטיול רגלי של כחצי שעה הליכה מהעיר העתיקה אך ייתכן וכדאי להגיע במונית (נסיעה של 5 דקות). המוזיאון ממוקם בסמוך למפעל של אוסקר שינדלר וזה מאפשר ביקור בשני האתרים בעת ובעונה אחת. המוזיאון מציג תערוכות מתחלפות של אמנות מודרנית ברמה גבוהה. יש להתעדכן באתר.

 

מזג האוויר בקרקוב – עונה מומלצת לטיול בפולין

החודשים אפריל – אוקטובר הם החודשים המומלצים לטיול בפולין. קרקוב נמצאת בחלקה הדרומי של פולין ולכן פחות קרה מורשה. בחודשי הקיץ הטמפרטורות מגיעות עד לסביבות ה 30 מעלות. חודשים מאי, יוני וספטמבר הם חודשים מעולים לתכנון טיול הן מבחינת מזג האוויר בקרקוב והן מבחינת עומס התיירים על אתרי הבילוי והנופש השונים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *