בירת גיאורגיה, שעתיים טיסה מישראל, מעניקה חוויה אותנטית של צבעים, מאכלים, אנשים יוצאי דופן בנחמדותם וכמובן, מלונות מצוינים במחירים משתלמים. להלן רשימה של מספר מלונות

מלונות מומלצים: בתי מלון מומלצים בטביליסי, גיאורגיה

Booking.com

בירת גיאורגיה, שעתיים טיסה מישראל, מעניקה חוויה אותנטית של צבעים, מאכלים, אנשים יוצאי דופן בנחמדותם וכמובן, מלונות מצוינים במחירים משתלמים. להלן רשימה של מספר מלונות מומלצים וזולים בטביליסי גאורגיה

לפניכם רשימת מלונות מומלצים במרכז טביליסי, בקרבה לכל האתרים החשובים שיש לעיר הנפלאה הזו להציע. התמקדנו במלונות מיוחדים, כאלה שעצם השהייה בהם היא סוג של חוויה גיאורגית, שתכניס אתכם לאווירה של העיר המיוחדת הזו.

 

מבצעים מיוחדים למלונות בטביליסי גאורגיה

Old Metekhi Hotel

אולי המלון הכי מיוחד בעיר. מיקומו יוצא הדופן הופך אותו לאחד מהמלונות המומלצים בטביליסי.  על גבעה, צופה לנהר, עם מרפסות שעלולות לפתח לכם פחד גבהים.
הפחד שווה את הנוף המדהים שנשקף אל העיר העתיקה והגבעות שסובבות אותה. המלון עצמו חמוד, מעט מיושן, אבל נקי, צוות חביב, חדרים גדולים יחסית ובעיקר, מיקום יוצא דופן שמתעלה על כל דבר אחר שתמצאו במלונות אחרים.

מלון מטאקי - מלונות מומלצים בטביליסי
נוף עוצר נשימה

Boutique hotel Tekla palace

מלון בוטיק נפלא בטביליסי. שוכן במבנה היסטורי, שנבנה עבור הנסיכה  טקלה ע"י אביה. המלון שוכן במרכז העיר העתיקה של טביליסי, קרוב לכל האתרים, המסעדות והאטרקציות שיש לעיר להציע.
משתלם במיוחד מבחינת תמורה למחיר וזו לדעתנו הבחירה הטובה ביותר לנפוש בעיר. מקום ראשון ברשימת המלונות המומלצים בטביליסי.

מלונות בוטיק בטביליסי
מלון בוטיק יפיפה – מקום ראשון ברשימת המומלצים

Old Town Mtatsminda

מלון מקסים ומשפחתי. עם צוות עובדים ידידותי, ארוחת בוקר נפלאה ובמיקום הכי מרכזי שיכול להיות.
עסקה משתלמת במיוחד למי שמחפש מלון לא יקר, נקי, חמים ובמיקום נהדר.

מלונות מומלצים במרכז טביליסי
מיקום מעולה במרכז טביליסי

Boutique Apart Hotel Adagio

נתקלתם פעם במלון שכמעט בכל אתר מקבל ציון מושלם בביקורות של האורחים? עם לקוחות לא מתווכחים, הוספנו אותו בשמחה לרשימת המלונות המומלצים בטביליסי.
המלון הבוטיק המקסים הזה, במרכז טביליסי, מעניק אווירה מושלמת לחופשה, עם מרפסות רומנטיות, ארוחת בוקר נפלאה וצוות שיעשה הכל כדי שתרגישו הכי בנוח בעולם. הבעיה היחידה? זמינות נדירה של חדרים, אבל שווה לנסות!

 

רשימת מלונות מומלצים בטביליסי
אחד המלונות הכי מבוקשים בטביליסי

Hotel Zeg

מלון בוטיק מודרני בטביליסי, ממוקם במרכז העיר. מאות מטרים מכיכר החופש. עיצוב צעיר, שיקי, מזכיר מלונות שניתן למצוא בערים אירופאיות מודרניות. גם החדרים קיבלו עיצוב מיוחד, כל חדר בעיצוב שונה. מחיר משתלם ביחס לתמורה!

מלונות טובים וזולים בטביליסי
מעוצב צעיר וחדשני

Boutique Villa Mtiebi

מלון מיוחד במינו. בזכות המבנה בו הוא שוכן אשר במרכזו פטיו רחב עם אזורי ישיבה רומנטיים. המלון מציע חדרים נוחים ונקיים, ארוחת בוקר מצוינת המוגשת בפטיו ותחושה שאתם נמצאים באיטליה הקטנה.
כאמור, מבנה המלון בצירוף המיקום המרכזי והמחיר הופכים את האירוח בו לחוויה משתלמת במיוחד.

מלון מומלץ בטביליסי
מלון מיוחד

מבצעים למלונות בטביליסי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *