מלונות וורשה: רשימת בתי מלון מומלצים בוורשה, פולין בשנים האחרונות ורשה מקבלת יותר ויותר מודעות בקרב הציבור הישראלי והופכת להיות יעד מבוקש לחופשה אורבנית רומנטית

מלונות מומלצים בורשה – 10 המלונות המומלצים בורשה

Booking.com

מלונות וורשה: רשימת בתי מלון מומלצים בוורשה, פולין

בשנים האחרונות ורשה מקבלת יותר ויותר מודעות בקרב הציבור הישראלי והופכת להיות יעד מבוקש לחופשה אורבנית רומנטית ומפנקת. פולין זולה מישראל ומאפשר לתייר הישראלי ליהנות מבילוי יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים. כמובן שגם שופינג לא נשכח. להלן רשימת  מלונות מומלצים בעיר ורשה, חלקם זולים וחלקם מעט יותר יקרים.

מבצעים למלונות בוורשה

מלונות 5 כוכבים בורשה:

Raffles Europejski Warsaw

מלון יוקרה בורשה. ממוקם במרכז העיר משקיף לארמון הנשיאותי. המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מנקודות עניין רבות.

כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה, מרחק הליכה קצר מהאופרה הפולנית הלאומית. המלון פעיל כ 170 שנה, החל את פעילות באמצע המאה ה 19.

המלון מציע חדרים מרווחים ומפוארים. מציע גם שירות לימוזינות חינם לאלו שלנים בסוויטות המלון. כמו כן, כל החדרים נהנים משירות משרת אישי.

במלון תוכלו להינות ממחלקת ספא ללא תוספת תשלום הכוללת סאונות רטובות ויבשות וחדר כושר. טיפולי ספא מיוחדים יהיו בתוספת תשלום כמובן.

מחירי החדרים והסוויטות ברמות הנמוכות יותר לא גבוהים מדי באופן יחסי ומאפשרים חופשת יוקרה בתקציב סביר.

מלון 5 כוכבים בורשה
מלון רפלס – מציע אירוח עילי

Hotel Bristol

ממוקם גם כן במרכז העיר סמוך לעיר העתיקה ממש מול הארמון הנשיאותי.

המיקום מדהים ומאפשר במרחק הליכה קצר לבקר בהרבה מקומות חשובים בעיר העתיקה וסביבה. מוזיאונים, האופרה הפולנים הלאומית, הטירה המלכותית ועוד.

גם למלון הזה היסטוריה ארוכה. הוא הוקם על ידי איגנצי יאן פדרבסקי, פסנתרן ופוליטיקאי נודע. מבנה המלון בארכיטקטורה של ארמון בדומה למבנים רבים סביבו. המלון מציע אירוח יוקרתי קלאסי ומקצועי.

בין שאר שירותי המלון תוכלו גם כאן להינות ממחלקת ספא מפנקת הכוללת סאונות ובריכת שחייה וחדר כושר.

למלון מסעדה יוקרתית, מסעדת Marconi המציע מטבח שף בסגנון פולני פיוז'ן.

מכיוון שהמחירים בפולין זולים ממה שאנו מורגלים בארץ תופתעו ממחירים הרבה אטרקטיביים לאירוח יוקרה ברמה כזו. מומלץ.

מלונות יוקרה בורשה
מלון בריסטול – יוקרה בלב ורשה

H15 Boutique Hotel

מלון 5 כוכבים זה זכה למספר עיטורים רבי ערך ביניהם ממישלן ומפורבס המכובדים.

מבנה המלון שימש כשגרירות הרוסית לפני המלחמה, מבנה ותיק ומרשים. המלון ממוקם במרכז העיר ובמרחק נסיעה קצרה מהעיר העתיקה ואתרי התרבות סביבה. במרחק הליכה של דקות בודדות נמצאות מסעדות, ברים ובתי קפה.
למלון חדרים מעוצבים בקפידה, מכונת קפה של נספרסו ומיטות נוחות ומזמינות.
מסעדת המלון Signature מומלצת אף היא על ידי מדריך המסעדות מישלן.

מלונות מעוצבים בורשה
מעוצב מודרני וחדשני

מלונות בעיר העתיקה בורשה

Hotel Bellotto

ממוקם במבנה ייחודי ששימש במאה ה 16 כארמון הבישופים.

המלון נמצא במרחק של שתי דקות הליכה לטירה המלכותית ולעיר העתיקה של ורשה.  למלון עיצוב אירופאי קלאסי.

כל חדרי המלון עם מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחה ומכונת קפה. במלון גם מסעדה וקזינו. המלון הוא שילוב מדהים של מיקום מעולה עם יוקרה ואיכות.

מלונות מומלצים ורשה
מלון Bellotto – שילוב של יוקרה ואיכות

 

Castle Inn

מלון בוטיק מדליק הממוקם בלב העיר העתיקה. למלון מגוון חדרים עם מתקנים שונים מחדר לחדר. את חדרי המלון עיצבו אמנים מקומיים שונים כל אחד לפי סגנונו. חופשה במלון זה תותיר בכם אווירה קסומה של אירופה קלאסית.

מלון בוטיק בעיר העתיקה ורשה
בלב העיר העתיקה

 

מלונות במרכז ורשה

Motel One Warsaw Chopin

שייך לרשת המלונות Motel One אשר "יודעת לספק את הסחורה".

המלון ממוקם במיקום מעולה במרכז העיר. הליכה קצרה של כמה דקות מביאה אותנו לדרך המלכותית שבה נמצאים כל האתרים התרבותיים החשובים. המלון מציע בתוספת תשלום ארוחת בוקר מצוינת.

למלון לובי עם בר רחב ונעים מאוד. הבר מגיש מבחר משקאות וקוקטיילים וגם מנות קלות וטעימות. החדרים לא מרווחים מדי אך גם לא צפופים. חדרים נקיים ונוחים מאוד.

הרמה המלונאית הגבוהה מורגשת הן בנוחות המיטות, חדר הרחצה והחדר בכלל.  מתאים מאוד לזוגות שמחפשים מלון במיקום טוב ובמחיר אטרקטיבי או לאנשים עסקים.

מלון מומלץ בורשה

מסעדות בוורשה

Zielnik

מסעדה פולנית קטנה ונחמדה. מעוצבת בסגנון פולני של פעם עם הרבה הקפדה וטוב טעם. המסעדה מיד משדרת נעימות ונוחות. מתאימה במיוחד לזוגות. האוכל המוגש מבוסס על המטבח הפולני המסורתי, מטבח אירופאי קלאסי. עשוי היטב ומוגש יפה.

Atelier Amaro

מסעדה שנמצאת במדריך מישלן. המסעדה מציעה ארוחה של כ 10 מנות קטנות שמוגשות לשולחן עם הרבה טקסיות והסבר מסוגנן. במנות הראשונות חששנו שלא הגענו למקום הנכון למרות שהטעמים היו טעימים אך הגודל היה מיניאטורי.

החל מהמנה השלישית או הרביעית התחילו להגיע מנות יותר עיקריות ומעט יותר גדולות. הכל היה טעים מאוד וחלק מהטעמים היו מיוחדים מאוד שתיתקלו במסעדות שף מהסוג הזה. בסוף הארוחה יצאנו מלאים מאוד.
נקודה חשובה: להיזהר ממחירי השתייה החריפה והקלה. מחיר הארוחה יותר מהוכפל רק מהשתייה. מחירי השתייה היו יקרים במונחים של הארץ. תשתו לפני.

 

מקומות בילוי – מועדונים וברים

Bar and Books Podwale

נמצא בעיר העתיקה. בר מדהים אשר משמיע מוזיקת ג'אז איכותית.

ישנה תכנית אומנותית שמשתנה בין להקה שמנגנת ג'אז איכותי , או ערב ג'יימס בונד או ערב וויסקי.

המקום מציע תפריט עשיר של משקאות קלאסיים וקוקטיילים מצוינים וגם תפריט סיגרים שניתן לעשן במהלך הערב. עיצוב אירופאי קלאסי מדהים. מומלץ ביותר.

 

Syreni Śpiew Koneser

בלילה המקום פועל כמועדון ריקודים. שלוש קומות שבכל קומה מופעל בר ענקי. המוזיקה טובה מתחלפת בין די ג'יי ללהקה חיה. השתייה לא יקרה. עיצוב המקום טוב. ממוקם במרכז קטן עם מסעדות ובתי קפה. המקום מרוחק ומומלץ להגיע במונית או בהובר.

Klub Dekada

מועדון ריקודים גדול עם מספר ברים. מוזיקה של שנות ה 80 – 90. מומלץ לחובבי הז'אנר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *