מלונות מומלצים בוונציה: אחת הערים הכי רומנטיות ומיוחדות בעולם, עמוסה באינסוף מבנים ייחודיים, ארמונות, סמטאות, גשרים ומלונות מפוארים. ונציה מושכת אליה כעשרים מיליון תיירים מדי

מלונות ונציה: בתי מלון מומלצים בוונציה, איטליה

Booking.com

מלונות מומלצים בוונציה: אחת הערים הכי רומנטיות ומיוחדות בעולם, עמוסה באינסוף מבנים ייחודיים, ארמונות, סמטאות, גשרים ומלונות מפוארים. ונציה מושכת אליה כעשרים מיליון תיירים מדי שנה ומקומות הלינה בה מגוונים, חלקם לעשירי העולם אבל גם לכאלה שהכסף הרב לא מצוי בכיסם. להלן רשימת מלונות מומלצים וזולים בוונציה.

מבצעים למלונות בוונציה, איטליה

Hotel A La Commedia

מלון שנפתח בשנת 2006 בלבד. במונחים של ונציה מדובר במלון חדש לגמרי וזה היתרון שלו. המלון מתוחזק והחדרים מהודרים. המלון ממוקם במיקום מצוין לא רחוק מגשר ריאלטו ובמרחק של כעשר דקות הליכה מכיכר סאן מרקו. המלון מציע ארוחת בוקר נהדרת. המלון מציע גם בית קפה קטן ולובי בר. בכל החדרים טלוויזיה בכבלים ומסך שטוח ואינטרנט אלחוטי בכל רחבי המלון. ציון הגולשים על המלון גבוהה מה שמראה שיש הסכמה רחבה בנוגע לרמת האיכות שלו.

מלונות מומלצים בונציה
מלון מקסים במיקום מעולה

Ruzzini Palace Hotel

מיקום מעולה הפונה מצד אחד לכיוון הכיכר ומהצד השני מעל אחת התעלות. יחד עם זאת במרחק הליכה של כעשר דקות לסאן מרקו. מרחק הליכה של חמש דקות לריאלטו. צוות נהדר.  ארוחת בוקר מצוינת. בר קטן בלובי המלון.

מלונות מומלצים בונציה
מלון קסום על כיכר רוציני

Hotel Al Codega

מיקום מעולה. כמה דקות הליכה מסאן מרקו ומהריאלטו אך יחד עם זאת מיקום שקט. ארוחת בוקר נהדרת.

מלונות מומלצים בונציה
קרוב להכל אבל שקט

Al Ponte Antico

ממוקם על הגראנד קנאל ( Grand Canal) וצופה על גשר הריאלטו. שוכן במבנה של ארמון מהמאה ה 14. עיצוב מפואר. כעשר דקות מסאן מרקו. המחירים קצת יותר יקרים אך המלון יוקרתי בהתאם

מלונות מומלצים בונציה
צופה לגשר הריאלטו

Hotel Ai Cavalieri di Venezia

מלון איי קוואליירי די ונציה (Hotel Ai Cavalieri di Venezia). מלון יוקרתי. נמצא במרכז העיר במרחק של דקות הליכה בודדות מכל האטרקציות ומרכזי התיירות. צופה אל הנהר. יש אפשרות להינות ממחלקת הספא של המלון השותף הסמוך. ארוחת בוקר נפלאה.

מלונות מומלצים בונציה
פאר במרכז ונציה

Hotel Bucintoro

מלון בוצ'ינטורו (Hotel Bucintoro). צופה ללגונה של ונציה, נוף מהמם. במרחק כמה דקות לסאן מרקו ולמרכזי התיירות בעיר. לאלו המתעניינים בביאנלה מיקום המלון מושלם סמוך ל Giardinni ולארסנלה.

מלונות מומלצים בונציה
צופה לנוף הלגונה

Savoia & Jolanda

מיקום מיקום מיקום. חדרים מדהימים. ארוחת בוקר מעולה.

מלונות מומלצים בונציה
חדרים עם נוף ללוגנה
התיירות בונציה מפותחת מאוד, בעיר היצע גדול של אומנות וגלריות ומוזיאונים. כל שנתיים מתקיים הביאנלה של ונציה לאמנות (  Biennale di Venezia ). זוהי תערוכה בינלאומית גדולה גדולה שמתקיימת כאמור כל שנה שנייה מתחילת האביב עד תחילת הסתיו. אירוע לא פחות מוכר שמתקיים מדי שנה בונציה הוא קרנבל המסיכות של ונציה. הקרנבל מתקיים מדי שנה בחודש פברואר ונמשך כשבועיים. אירוע הפתיחה של הקרנבל מתקיים בסאן מרקו. אירוע מרשים הכולל במות, מופעים ומופע זיקוקים. במהלך השבועיים שבהם מתקיים הקרנבל יש בעיר הרבה מאוד נשפים בארמונות שאנשים באים לרקוד, לאכול ולשתות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *